Kissat Kerällä -blogin Pirjo "ojensi" minulle kaksi tunnustusta:

jonka sain jo aiemmin täällä, käykää sieltä kurkkimassa. Ja:

Tämänkin olen saanut jo joku aika sitten, mutta haluan "paljastaa" itsestäni uudet seitsemän asiaa, jotka palkinnon saannin edellytyksenä ovat:

1. Pidän saunomisesta, pitkän kaavan mukaan ja hyvässä seurassa saunominen on mukavinta.

2. Rakkain vaatteeni on oma yöpaitani kokoa 90 cm. Se on ollut minua ennen ainakin yhdellä pikkutytöllä, ja kaikki minun neljä tytärtäni ovat käyttäneet samaa yöpaitaa siitä kun ovat oppineet kävelemään, aina siihen asti kun se ei ole enää mahtunut heidän päälleen. Yöpaita on punainen ja siinä on keltaisia omppuja, eikä se ole mennyt miksikään lähes neljässäkymmenessä vuodessa. Luultavasti kehystytän sen kunhan kuopus kasvaa siitä yli...

3. Earl Grey -tee on lemppariani, sen tuoksu tuo mieleeni isovanhempani.

4. Tärkeä paikka minulle on mökkimme Keski-Suomessa. Harmi vain että työmme vuoksi pääsemme sinne liian harvoin.

5. Pidän lukemisesta, mutta olen urautunut muutamaan kirjailijaan, harvoin uskallan ottaa oudon kirjailijan kirjaa luettavaksi. Luen dekkareita ja aivot tyhjentävää hömppä-pömppää...

6. Pelkään joutuvani käsileikkaukseen, hermopinteet ranteissa vaivaavat edelleen. Mitä jos leikkaus epäonnistuu, käsillä tekeminen on minulle tärkeää.

7. Minulla menestyy vain mehikasvit huonekasveina, eikä siinä mitään, koska pidän enemmän kaktuksista kuin esimerkiksi saint paulioista.

KIITOS PIRJO TUNNUSTUKSISTA!

En jaa näitä nyt erityisesti kenellekään, mutta ottakaa ihmeessä mukaanne oi armaat blogi-ystävät!